ب دنده ی چپم ک میخوابم صدای قلبم تو گوشم میزنه بوم بوم نمیذاره بخوابم
باگ خلقت ک میگن اینه ها ...خب لعنتی شونه راستم سابید
همین طوری...ما را در سایت همین طوری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 16:14
داره برف میاد....از نظر روحی احتیاج دارم فردا ک پامو از در میذارم بیرون تا زانو تو برف فرو برم
همین طوری...ما را در سایت همین طوری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 16:14